زیب Ùˆ زینت اور ظاÛری خوشنمائی مردوں Ú©ÛŒ بنسبت عورتوں میں Ø²ÛŒØ§Ø¯Û Ù¾Ø§Ø¦ÛŒ جاتی ÛÛ’ØŒ بناؤسنگھار کا مقصود خود کا Ú†ÛرÛØŒ Ûاتھ، بال ÙˆØºÛŒØ±Û Ú©ÛŒ خوشنمائی Ûوتی ÛÛ’ØŒ رب Ú©ÛŒ دی Ûوئی Ùطری نعمتوں پر مصنوعی اشیاء چڑھا کر اعضاء Ú©ÛŒ رنگت Ùˆ Ûیئت بدلنے کا نام زینت Ù†Ûیں ÛÛ’ØŒ ظاÛر جسم اور اعضاء کا بھدا پن دور کرنے کا نام زینت ÛÛ’Û” مثلا ناخن بڑھ جائیں تو کاٹ لینا، Ú†ÛØ±Û Ú©ÛŒ جلدی خرابی دور کرنے Ú©Û’ لئے دوا کا استعمال، اور دھو، دھلاکر Ú†ÛرÛØŒ Ûاتھ، پاؤں صا٠رکھنا، زیر بغل، زیر نا٠بالوں کا Ø§Ø²Ø§Ù„Û Ú©Ø±Ù†Ø§ØŒØ§Ù† سب امور پر عمل آوری زینت Ú©Ûلاتی Ûیں۔
ناخن پالش
ÙÛŒ Ø²Ù…Ø§Ù†Û Ù†ÛŒÙ„ پالش کا رجØان Ù†Û ØµØ±Ù Ø¨Ú‘Ú¾ چکا ÛÛ’ Ø¨Ù„Ú©Û Ø§Ø³Û’ ضروریات زندگی میں لازم سمجھا جارÛا ÛÛ’ØŒ نیل پالش میں شرعی Ùˆ طبی Ûر دو اعتبار سے نقصان پایا جاتا ÛÛ’Û” شرعی اعتبار سے دیکھا جائے تو ناخن پالش ایک نئی ایجاد ÛÛ’ØŒ صØابیات Ùˆ صالØات Ú©ÛŒ اشیاء زینت میں ÛŒÛ Ø´Ø§Ù…Ù„ Ù†Ûیں تھا اور Ù†Û ÛÛŒ ناخن رنگنے کا مزاج تھا، Ø§Ù„Ø¨ØªÛ Ù…Ûندی سے ناخن رنگے جاتے تھے، صØابیات Ú©ÛŒ زندگی Ú©Û’ قدم بقدم چلنے والی خواتین Ú©Ùˆ ان کا Ù†Ùس اس بات Ú©ÛŒ اجازت Ù†Ûیں دیتا Ú©Û Ø§Ù†Ûیں ÙˆÛ Ú©Ø§Ù… کرنا چاÛئے جو امÛات المؤمنین Ùˆ صØابیات Ù†Û’ Ù†Ûیں کیا۔ دوسری بات ÛŒÛ ÛÛ’ Ú©Û Ù†ÛŒÙ„ پالش Ú©Û’ لئے ناخن بڑھائے جاتے Ûیں جو عین خلا٠سنت Ûے،کم از Ú©Ù… ÛÙØªÛ Ù…ÛŒÚº ایک بار ناخن تراشنا سنت میں داخل ÛÛ’ØŒ ناخن تراشنے کا ØÚ©Ù… اور اس Ú©Û’ Ùوائد Ûمیں اØادیث شریÙÛ Ù…ÛŒÚº ملتے Ûیں، جیسا Ú©Û Ù…Ø±ÙˆÛŒ ÛÛ’:عن ابی ھریرة قال قال رسول Ø§Ù„Ù„Û ØµÙ„ÛŒ Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… خمس من الÙطرة الاستØداد والختان وقص الشارب ونت٠الابط وتقلیم الاظÙار۔ ØªØ±Ø¬Ù…Û Ø› Øضرت ابو Ú¾Ø±ÛŒØ±Û Ø±Ø¶ÛŒ Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù†Û Ø³Û’ روایت ÛÛ’ ØŒ انÛÙˆÚº Ù†Û’ Ú©Ûا Ø› Ø§Ù„Ù„Û Ú©Û’ رسول صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… Ù†Û’ ارشاد Ùرمایا؛ پانچ عادات Ùطرت میں سے Ûیں ØŒ زیرنا٠بال نکالنا ØŒ Ø®ØªÙ†Û Ú©Ø±Ù†Ø§ØŒ مونچھ Ú©Ù… کرنا ØŒ زیربغل بال نکالنا، ناخن نکالنا۔ ﴿جامع ترمذی ØŒ باب ماجاء ÙÛŒ تعلیم الاظÙار ØŒ Øدیث Ø› 2981ï´¾
عن انس بن مالک عن النبی صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… Ø§Ù†Û ÙˆÙ‚Øª Ù„Ú¾Ù… ÙÛŒ اربعین لیلة تقلیم الاظÙار واخذ الشارب ÙˆØلق العانة Û”
ØªØ±Ø¬Ù…Û Ø› Øضرت انس بن مالک رضی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù†Û Øضرت نبی اکرم صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… سے روایت کرتے Ûیں ØŒ Øضور صلی Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… Ù†Û’ امت Ú©Û’ لئے ناخن نکالنے ØŒ مونچھ ترشوانے ØŒ زیر٠بال نکالنے Ú©Û’ لئے Ø²ÛŒØ§Ø¯Û Ø³Û’ Ø²ÛŒØ§Ø¯Û Ú†Ø§Ù„ÛŒØ³ دن کا وقت مقرر Ùرمایا۔ ﴿جامع ترمذی ØŒ باب ÙÛŒ التوقیت ÙÛŒ تعلیم الاظÙار ØŒ Øدیث نمبر؛ 2983ï´¾
جو ناخن بڑھ جاتے Ûیں انÛیں کاٹ لینا چاÛئے Ú©ÛŒÙˆÙ†Ú©Û Ù†Ø§Ø®Ù†ÙˆÚº پر شیطان سوار Ûوتا ÛÛ’ Ø¬ÛŒØ³Ø§Ú©Û Ø§Øیاء العلوم میں ÛÛ’ Ø› قال رسول Ø§Ù„Ù„Û ØµÙ„ÛŒ Ø§Ù„Ù„Û Ø¹Ù„ÛŒÛ ÙˆØ³Ù„Ù… یا اباھریرة اقلم اظÙارک Ùان الشیطان یقعد علی ماطال منھا Û” ﴿اØیاء العلوم ØŒ Ùیما ÛŒØدث ÙÛŒ البدن من الاجزاء ØŒ ج1ص150ï´¾
دور جاÛلیت میں ناخن تراشنے، دانت صا٠کرنے کا تصور بھی Ù†Ûیں تھا، دین قیم Ù†Û’ ناخن تراشنے، مسواک کرنے، Ùاسد بال نکالنے Ú©Ùˆ Ùطرت قرار دیا، نیل پالش Ú©ÛŒ خاطر ناخن لامبے رکھنا کیا خلا٠Ùطرت Ùˆ شریعت Ù†Ûیں؟جسم ظاÛر Ú©ÛŒ زینت کا تو ÛÙ… Ù†Û’ خیال کیا لیکن Øسن باطن Ú©Ùˆ بگاڑ دیا۔
شرعی اعتبار سے تیسری خرابی ÛŒÛ ÛÛ’ Ú©Û Ù†ÛŒÙ„ پالش ناخن تک پانی Ù¾ÛÙ†Ú†Ù†Û’ سے روکتا ÛÛ’ØŒ ناخن پر پالش ÛÙˆ اور Øالت جنابت طاری ÛÙˆ تو لاکھ بدن دھو لیا جائے پاکی Øاصل Ù†Û Ûوگی، اسی Ø·Ø±Ø ÙˆØ¶Ùˆ بھی Ù†Û Ûوگا اور بے وضو Ùˆ بے غسل نماز بھی ادا Ù†Û Ûوگی۔
اس وقت سائنسی دنیا ÛŒÛ Ú©Ûتی ÛÛ’ Ú©Û Ø¯ÛŒÚ¯Ø± جسمانی اعضاء Ú©ÛŒ Ø·Ø±Ø Ù†Ø§Ø®Ù† بھی Ø²Ù†Ø¯Û Ûوتے Ûیں اور انÛیں بھی آکسیجن Ú©ÛŒ ضرورت Ûوتی ÛÛ’ اور ÛŒÛ Ù¾Ø§Ù†ÛŒ Ú©Û’ طلب گار بھی Ûوتے Ûیں،نیل پالش سے ناخن Ù†Û Ûوا پاتے Ûیں اور Ù†Û Ù¾Ø§Ù†ÛŒØŒÚ†Ù†Ø§Ù†Ú†Û Ø§Ø³ کا اثر جلد اور جسم پر پڑتا ÛÛ’ØŒ عموما Ûاتھوں Ú©Û’ جلدی امراض نیل پالش Ú©Û’ سبب آتے Ûیں۔
اس Ú©Û’ Ø¹Ù„Ø§ÙˆÛ Ù…Øققین طبیات Ú©ÛŒ تØقیق Ù†Û’ بتایا ÛÛ’ Ú©Û Ù†ÛŒÙ„ پالش میں Ú©Ú†Ú¾ کمیکل Ûوتے Ûیں جو امراض کا باعث Ûیں، خصوصا اس کا اثر، Ûارمونری سسٹم پر پڑتا ÛÛ’Û”
نیل پالش کا استعمال نقصان Ø¯Û ÛÛ’ تو Ù…Ûندی سے ناخنوں Ú©Ùˆ رنگت دی جاسکتی ÛÛ’ØŒ اس سے Ù†Û Ø´Ø±Ø¹ÛŒ مخالÙت ÛÙˆÚ¯ÛŒ Ù†Û Ø·Ø¨ÛŒ نقصان۔