<div class="arttext" align="right"><span style="font-size: large"><strong><strong><strong> <p> </p> <p> </p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">(1) حج قران اس حج کو کہتے ہیں جس میں میقات سے اشہر حج میں عمرہ اور حج کی نیت کو ایک ہی احرام میں جمع کیا جائے - <br /> </span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">حج قران میں عمرہ کرنے کے بعد بال نہیں نکالے جاتے بلکہ اسی طرح احرام کی حالت میں رہتے ہیں اور جب حج کے دن شروع ہوتے ہیں تو اسی احرام سے حج ادا کرتے ہیں-<br /> </span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">(2) حج تمتع اس حج کو کہتے ہیں جس میں میقات سے اشہر حج میں عمرہ کی نیت سے احرام باندھا جاتا ہے اور مناسک عمرہ ادا کرنے کے بعد احرام کھل جاتا ہے پھر جب حج کے دن شروع ہوتے ہیں اس وقت دوبارہ حج کا احرام باندہ کر حج ادا کیا جاتا ہے-<br /> </span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">اکثر افراد حج تمتع ہی کیا کرتے ہیں-<br /> </span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">(3) حج افراد اس حج کو کہتے ہیں جس میں صرف حج کی نیت سے احرام باندھا جاتا ہے اورمناسک حج ادا کرنے کے بعد احرام کھول دیا جاتا ہے -<br /> </span></p> <p> </p> <center></center></strong><span style="display: none" id="1167593709472S"> </span></strong><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><strong><center><center><strong>اشہر حج(حج کے مہینے): <br /> </strong><br /> </center></center></strong></span> <p> </p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">شوال، ذی قعدہ اور ذی الحجہ کے ابتدائي دس دن اشہر حج کہلاتے ہیں- <br /> </span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">صحیح بخاری شریف ،کتاب الحج ، بَاب قَوْلِ اللَّهِ تَعَالَى الْحَجُّ أَشْهُرٌ مَعْلُومَاتٌ ،میں روایت ہے : <br /> </span></p> <span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><font color="#006633"> <p>وَقَالَ ابْنُ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا أَشْهُرُ الْحَجِّ شَوَّالٌ وَذُو الْقَعْدَةِ وَعَشْرٌ مِنْ ذِي الْحَجَّةِ-<br /> </p> <p> </p> </font></span> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0">ترجمہ: حضرت عبد اللہ ابن عمر رضي اللہ عنہما نے فرمایا : اشہر حج: شوال، ذی قعدہ اور ذی الحجہ کے ابتدائي دس ہیں- <br /> </span></p> <p> </p> <center></center></strong></span><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large"><strong><center><center><strong>حج کے ایام: <br /> </strong></center></center></strong></span><strong><br /> </strong></span> <p> </p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large">حج کے پانچ (5) دن ہیں: <br /> </span></span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large">8/9/10/11/ اور 12/ ذی الحجہ-<br /> </span></span></p> <span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large">اگر 12 ، ذی الحجہ کو غروب آفتاب سے پہلے مکہ معظمہ چلے جائیں تو کوئی مضائقہ نہیں تا ہم مسنون یہ ہے کہ 13!تاریخ کو رمی کرکے جائیں اور آفتاب غروب ہوجائے تو پھر13!کی رمی کئے بغیر جانا مکروہ ہے، اور 13!ذی الحجہ کی صبح منی میں ہوجائے تو پھر تیرھویں کی رمی کرنا واجب ہے رمی کئے بغیر جانا جائز نہیں ، اس صورت میں تیرھویں کے دن بھی اسی ترتیب اور اسی طریقہ سے تینوں جمرات کی رمی کریں، (جمرہ اولی پر سات کنکریاں اور جمرۂ وسطی پر سات اور پھر جمرۂ عقبہ پر سات کنکریاں ماریں) اس رمی کا وقت صبح سے مغرب تک ہے البتہ زوال کے بعد وقت مسنون ہے۔ </span></span><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><strong> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large">حج کی تین قسمیں ہیں: <br /> <br /> </span></span></p> <p><span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large"><strong>- (1)حج قران-<br /> <br /> </strong></span></span></p> <p> </p> <span style="font-family: alvi Nastaleeq v1.0.0"><span style="font-size: large"> <p><strong>- (2) حج تمتع – <br /> <br /> </strong></p> </span></span><strong> <p> </p> <span style="font-size: large"><strong> <p>- (3) حج افراد-<br /> <span style="display: none" id="1167593710128E"> </span></p> </strong></span></strong></strong></span></div>