<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" /> <meta content="Word.Document" name="ProgId" /> <meta content="Microsoft Word 11" name="Generator" /> <meta content="Microsoft Word 11" name="Originator" /> <link href="file:///C:\DOCUME~1\hasanaat\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_filelist.xml" rel="File-List" /><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning /> <w:ValidateAgainstSchemas /> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables /> <w:SnapToGridInCell /> <w:WrapTextWithPunct /> <w:UseAsianBreakRules /> <w:DontGrowAutofit /> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style type="text/css"> <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Alvi Nastaleeq v1\.0\.0"; panose-1:2 0 5 3 0 0 0 2 0 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-2147475449 0 0 0 65 0;} @font-face {font-family:"Traditional Arabic"; panose-1:2 1 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:178; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:24577 0 0 0 64 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.25in; mso-header-margin:.5in; mso-footer-margin:.5in; mso-paper-source:0; mso-gutter-direction:rtl;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">سلسلۂ عالیہ نقشبندیہ کے عظيم المرتبت ،جلیل القدر بزرگ عارف باللہ ،قطب وقت حضرت خواجہ عبیداللہ احرار رحمۃ اللہ تعالی علیہ کا وصال مبارک 29 ،ربیع الاول 895 ھ میں ہوا-<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span>اسی مناسبت سے آپ کے احوال مبارکہ "گلزار اولیاء"مؤلفہ حضرت ابو الحسنات سید عبد اللہ شاہ نقشبندی مجددی قادری رحمۃ اللہ تعالی علیہ سےہدیۂ ناظرین کئے جاتے ہیں-<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span>حضرت خواجہ عبیداللہ احرار رحمۃ اللہ تعالی علیہ <span style=""> </span>اپنی والدہ <span style=""> </span>ماجدہ کے شکم مبارک میں آنے کے چار ماہ قبل آپ کے والد ماجد پر حالت ،جذبہ کی طاری تھی ، جب آپ سے قرار حمل ہوا وہ حالت کم ہوگئی ، آپ کے دادا آپ کے تولد ہونے کے پہلے ہی آپ کے ولایت کی کل خبریں مجملاً دے چکے تھے –<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span>آپ کو لڑکپن ہی سے خدائے تعالیٰ کے ساتھ حضور ومعیت کی نسبت حاصل تھی ، <span style=""> </span>آپ فرماتے ہیں کہ میں اپنے بلوغ تک یہی سمجھا ہوا تھا کہ ہر شخص کو یہ نسبت حضور ی ہمیشہ حاصل رہتی ہے، بالغ ہونے<span style=""> </span>کے بعد معلوم ہوا کہ جو تقدیر کا دھنی ہے اسی کو یہ نسبت ، <span style=""> </span>حضور ومعیت کی حاصل ہوتی ہے ، <span style=""> </span>ہر کس وناکس اس سے محروم ہے –<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span><span style=""> </span>ایک بار آپ نے فرمایا کہ کشف قبور سے ہوتا یہ ہے کہ صاحب قبرکی روح اس صورت سے متشکل ہوکر جو اس کی صورت مثالیہ سے مناسب ہے ، نظر آتی ہے اور شیطان کو بھی قوت تشکل حاصل ہے ، <span style=""> </span>کیا معلوم ہے شیطان ہے یا صاحب قبر؟<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">اس لئے اکا بر نقشبندیہ رحمۃ اللہ علیہم کے نزدیک کشف قبر کا اعتبار نہیں بلکہ ان کاطریقہ یہ ہے کہ جس قبرکاحال معلوم کرنا چاہتے ہیں تو وہ اس قبرکے پاس مراقب بیٹھ کر اپنی کل نسبتوں او رکیفیتوں سے خالی ہوکر ظہور نسبت کے منتظر رہتے ہیں ، <span style=""> </span>اس نئی نسبت سے اس قبر والے کے حال کو جان لیتے ہیں ، <span style=""> </span>زندہ اجنبی کے حال کو معلوم کرنے کا بھی آپ کے پاس یہی طریقہ ہے ، منجملہ آپ کے انمول نصائح کے چندیہ ہیں۔<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span><span style=""> </span><o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭) </span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">طالب علم کو چاہئے کہ عمل اور ذکر الہیٰ سے کام رکھے ، حضور اور جمعیت کا خیال اس کے مدِّ نظر نہ رہے، <span style=""> </span>اس لئے حضور اور جمعیت خدا کی دین ہے اور نادار الوجود ، بندہ کے اختیار سے باہر ہے ، بخلاف عمل او رذکر الہیٰ کے یہ کسبی ہے او ربندہ کے اختیار میں ہے اوریہی عمل او رذکر الہٰی پرمواظبت کرنا حضور اور جمعیت کا باعث ہے ، ایک نہ ایک دن یہی عمل اور ذکر الہی حضور او رجمعیت حاصل کراکررہیں گے۔<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭)</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">جن میں یہ تین علامتیں پاؤتوان کو اولیائے کرام سے سمجھو <span style=""> </span>:<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">(1) ان کی صورت دیکھتے ہی غایت محبت سے بے اختیار دل ان کی طرف جھکا پڑتا ہے -<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">(2) جب وہ باتیں کرتے ہیں تو ان کی باتو ں میں کچھ ایسا مزہ آتا ہے کہ دل ہر طرف سے غافل ہوکر یہ چاہتا ہے کہ گھنٹوں بیٹھے انہیں کی باتیں سنا کرے-<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">(3)ان سے کوئی فعل باطل او رلغو سرزد ہونے نہیں پاتا ۔<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭) </span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">قرآن <span style=""> </span>کریم، حدیث <span style=""> </span>شریف، <span style=""> </span>فقہ ان تینوں کا خلاصہ او رنچوڑ تصوف ہے اور تصوف کا نچوڑ وحدت الوجود کا مسئلہ ہے اور وحدت الوجود باتیں بنانے سے حاصل نہیں ہوتا <span style=""> </span>بلکہ دل کے آئینہ کونقوش کو نیہ سے صاف کریں اور "</span><b><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Traditional Arabic";"> </span></b><b><span lang="ER" style="font-size: 22pt; font-family: "Traditional Arabic"; color: black;">وَتَبَتَّلْ إِلَيْهِ تَبْتِيلًا</span></b><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0"; color: black;"> "</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"> کا مصداق بن کر سب سے ٹوٹ پھوٹ کر خدائے تعالیٰ کی طرف ہی جھک پڑیں اور اسی کے ہورہیں ، <span style=""> </span>جب کہیں جاکر دل سدھرتا سنبھلتا او رایسا چمکتا ہے کہ خود بخود وحد ت الوجود کامسئلہ اس میں عیاں ہوجاتا ہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭) </span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">کھانے پکانے والا پکاتے وقت یاد الہی سے غافل نہ رہے ، کسی پر غیظ وغضب نہ کرتا ہو ، <span style=""> </span>فحش باتیں نہ بکتا ہو،<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span>فضول بکواس نہ کیاکرے ، حضور قلب کے ساتھ باطہارت کھاناپکایاکرے تو وہ کھانا نور بنا ہوا پیٹ میں جاتا اور دل کو منور کردیتا ہے اور جس کھانے کے پکاتے وقت ان باتوں کا لحاظ نہ کیا جائے ، تو وہ کھانا دل میں ظلمت وکدورت پیدا کرتا ہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p style="text-indent: 0.5in;" dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭) </span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">کسی کامل او رمکمل سے کوئی عمل سیکھ کر اس پر مواظبت اور مداومت کرنا درجات عالیہ پر پہنچا تاہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭) </span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">ریاضت سے اخلاق ردیہ کو دور کرنا نہایت کٹھن کام ہے <span style=""> </span>، باطنی اعمال کا التزام کرلو، اور منتظر رہو، خود اسی سے یکایک ایسی حالت پیدا ہوگی کہ وہ کل اخلاق ردیہ کو زائل کردے گی۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭)</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">خاطرردیہ او رمتقضیات طبعیہ سے نجات پانے کے لئے اس طریقۂ عالیہ کے مشائخوں نے جو اعمال خیر پسند کئے ہیں ان کا التزام کرو یا اپنے کو بالکل عاجزاو ربے بس خیال کرکے نہایت عجز وافتقار او ردوام تضرع وانکسار سے اللہ تعالی کی طرف متوجہ ہوکر خلاصی چاہویا شیخ کے باطن او ران کی ہمت سے استمداد کیا کرو، یہ آخری طریقہ سب طریقوں سے افضل ہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭)</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">ذکر بمنزلہ کلہاڑی کے ہے ، خواطراور وساوس کے کانٹوں کو دل کے اطراف سے کانٹ چھانٹ ڈالتاہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭)</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">ظاہر ی احکام کی پابندی کرنا شریعت ہے ،باطن میں اطمینان وجمعیت بہ تکلف پیدا کرنا طریقت ہے <span style=""> </span>، اس تکلف سے آئے ہوئے اطمینان وجمعیت کا ملکہ ہوکر باطن میں راسخ ہوجانا حقیقت ہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭)</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">اس امت مرحومہ سے مسخ صورت اٹھادیا گیا ہے <span style=""> </span>، ہاں مسخ باطن ابھی باقی ہے ، کیساہی کبیرہ گناہ ہواس پرندامت نہ ہونا اور کبھی اپنے نفس کو ملامت نہ کرنا او راگر کسی نے متنبہ کیا تو اس سے متاثر نہ ہونا یہ علامت ، مسخ باطن کی ہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">٭)</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">حقیقت عبادت کی، خشوع اور خضوع اور انکسار اور تضرع ہے، اس کا حاصل ہونا موقوف ہے ا س بات پر کہ دل میں اللہ تعالی کے عظمت جم جائے اور عظمت الہٰی بغیر اس کی محبت کے حاصل نہیں ہوتی اور محبت الہی بجز رسول اللہ صلی اللہ علیہ والہ وسلم <span style=""> </span>کی اتباع غیر ممکن ہے ، اور متابعت آنحضرت صلی اللہ علیہ والہ وسلم <span style=""> </span>کی علم دین پر موقوف ہے اس لئے ان علماء کی اتباع کرو جو علوم دین کے وارث ہیں اور ان علماء کی صحبت سے بچتے رہو جوعلم کو معاش دنیوی اورحصول جاہ وہ حشم کا وسیلہ بنائے ہوئے ہیں ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";"><span style=""> </span>آپ کا وصال مبارک، <span style=""> </span>شنبہ سلخ ربیع الاول </span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">893</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">؁ بقولے <span style=""> </span></span><span lang="FA" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">895</span><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">؁ میں ہوا، <span style=""> </span>آپ کا مزار مقدس شہر سمر قند محلہ کفثیر میں زیارت گاہ خلائق ہے ۔<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span lang="ER" style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";">ماخوذ از : گلزار اولیاء،ص:24/28 - مؤلفہ حضرت ابو الحسنات سید عبد اللہ شاہ نقشبندی مجددی قادری<span style=""> </span>محدث دکن رحمۃ اللہ تعالی علیہ-<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";" dir="LTR">www.ziaislamic.com<o:p></o:p></span></p> <p dir="RTL" class="MsoNormal"><span style="font-size: 20pt; font-family: "Alvi Nastaleeq v1.0.0";" dir="LTR"><o:p> </o:p></span></p>