Advanced Search
English
हिंदी
 
 
     
خبریں
Share |
 
درود شریف عظمت وفضیلت
 

درود شریف عظمت وفضیلت

دنیا میں لوگ اپنے بڑے کی تعظیم کرتے ہیں حتیٰ کہ فوج بھی اپنے سردار کو سلامی دیتی ہے۔ حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم تو باعثِ تخلیق کون و مکان، ہادی انس و جان،شافع کل عالم و عالمیان ہیں۔ آپ کے احسان تلے ساری دنیا ہے اور خصوصاً اہل ایمان پر تو ہمیشہ آپ کے احسانات کی بارش ہوتی رہتی ہے ۔ ہر وقت امت ہی کی فکر ہے اور ہمیشہ اللہ تعالیٰ سے امت کی بخشش کے لئے دعائیں فرماتے ہیں۔ یہاں تک کہ ولادت سے لے کر شبِ معراج پھر تا وصال اور ہمیشہ، میدانِ حشر ہوکہ میزان و صراط؛ امت ہی کی فکر ہے ۔ تو ایسے محسن اعظم جن کے احسانات کا احاطہ و شمار ناممکن ہے تو پھر ہم امتیوں سے کیا اتنا بھی نہیں ہوسکتا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے ذکرِ خیر میں رطبُ اللسان رہیں اور آپ کی عظمتوں کا چرچا کریں !

اللہ سبحانہ و تعالیٰ بذات خود حضور پاک صلی اللہ علیہ وسلم کی عظمت کے ساتھ آپ پر صلاۃ و سلام نازل فرماتا ہے اور فرشتے بھی ہمیشہ آپ پر درود و سلام پڑھتے ہیں ۔ اسی لئے اہل ایمان کو صلاۃ کے ساتھ کثرتِ سلام کا تاکیدی حکم دیا گیا ہے ، ارشاد الہی ہے:

’’ إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا ‘‘۔(سورۃ الاحزاب :56)

      درود و سلام ہی حضور سے تقرب کا عظیم ترین ذریعہ ہے ؛ چنانچہ آپ  صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا:قیامت کے روز میرے سب سے زیادہ نزدیک وہ ہوں گے جو بکثرت مجھ پر صلاۃ و سلام پیش کرتے ہیں۔ (جامع ترمذی شریف، ج:1،ص:110)

www.ziaislamic.com

 

 
 
  NS1: 1294   
درود شریف عظمت وفضیلت

  NS1: 1293   
نماز عید کا طریقہ ،احکام وآداب

  NS1: 1292   
شہادت سیدنا علی مرتضی کرم اللہ وجہہ و رضی اللہ تعالیٰ عنہ

  NS1: 1291   
اعتکاف احکام ومسائل

  NS1: 1290   
غزوۂبدر،ایک مطالعہ

  NS1: 1289   
ماہ رمضان المبارک کی فضیلت وعظمت پرمشتمل پچیس 25 احادیث شریفہ

  NS1: 1288   
روزہ عظمت و فضیلت

  NS1: 1287   
روزہ فوائد وثمرات

  NS1: 1286   
"نمازِ تراویح" فضیلت، حکم اور تعداد

  NS1: 1285   
اسرار استغفار و فضیلت رمضان

 
میل کریں    |    نقشبندی کیلنڈر    |    فوٹو گیلری    |    اپنے دوستوں کو بتائیں   |    رابطہ کریں
Copyright 2008 - Ziaislamic.com All Rights Reserved